Należyte zabezpieczenie informacji otrzymywanych od klienta. Jaką umowę podpisać, by zagwarantować potencjalnym klientom poufność informacji
Do wyceny usługi często niezbędne jest przeanalizowanie ksiąg rachunkowych. Aby bez obaw potencjalny klient udostępnił swoje księgi, można zaproponować podpisanie deklaracji o zachowaniu poufności.
- Data: 12.06.2023
Rozpoczynając współpracę z nowym klientem, warto jasno określić zasady obiegu dokumentów
Ważnym atutem biura rachunkowego może być włączenie do swojej oferty możliwości osobistego odbioru dokumentów od klienta. Pozwala to przedsiębiorcom na zaoszczędzenie czasu, a rozliczającym księgi daje większe szanse na terminowe otrzymanie niezbędnych do rozliczenia dokumentów.
- Data: 12.06.2023
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, czyli RODO w biurze rachunkowym
Prawidłowa realizacja umowy obsługi księgowej wymaga powierzenia danych przez Zleceniodawcę. W tej sytuacji niezbędne jest oświadczenie, wydane przez klienta, że jest Administratorem Danych Osobowych, które powierza Zleceniobiorcy do przetwarzania oraz oświadczenia, że pozyskał je legalnie, z poszanowaniem przepisów prawa polskiego i europejskiego.
- Data: 12.06.2023
Strona internetowa biura rachunkowego. O czym warto pamiętać?
O potrzebie i zaletach posiadania firmowej strony internetowej nie trzeba nikogo przekonywać, jest to bardzo ważne, szczególnie teraz, gdy większość potencjalnych klientów szuka informacji w Internecie. Niestety mało który właściciel biura rachunkowego, podejmując decyzję o stworzeniu nowej lub przebudowie starej strony wie, jak należy się do tego przygotować.
- Data: 12.05.2023
Promocja biura rachunkowego. Poznaj kanały, którymi możesz się posłużyć
Wysoka jakość podobno powinna się bronić sama, czasem jednak warto promować własne usługi. Dla biura rachunkowego najważniejszym źródłem nowych zleceń są polecenia ze strony zadowolonych z obsługi aktualnych klientów. Potwierdzają to różnego rodzaju badania. Także sami księgowi przyznają, że większość zleceń uzyskują dzięki rekomendacjom. Czasem warto jednak też pomyśleć o obecności w mediach społecznościowych.
- Data: 11.04.2023
Trudne sytuacje w biurze. Problemy i sukcesy to część zawodowego życia
W każdym biurze zdarzają się trudne sytuacje i konflikty, a zależności służbowe mogą utrudniać wspólne funkcjonowanie. Komplementy mogą być źle odczytane, a krytyka, na którą nie można bezpiecznie odpowiedzieć, może wywołać skutki zupełnie odwrotne od oczekiwanych. Warto wiedzieć, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, by nie psuć biurowych relacji, ale odnosić zamierzone skutki.
- Data: 13.03.2023
Zasady precedencji. Kto pierwszy, a kto ostatni?
Z pewnością każdy zawahał się kiedyś w chwili, gdy musiał przywitać się, przedstawić lub podać rękę. Te z pozoru prozaiczne czynności potrafią sprawić kłopot – gdy w ważnej dla nas sytuacji zastanowimy się nad tym, kto powinien wyjść z inicjatywą powitania, okazuje się, że nie do końca wszystko jest jasne. Relacje towarzyskie i relacje biznesowe rządzą się innymi prawami. W pracy płeć i wiek nie mają żadnego znaczenia, bo liczą się wyłącznie stanowiska.
- Data: 13.02.2023
- « pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- »
- ostatnia »