Promocja biura rachunkowego. Poznaj kanały, którymi możesz się posłużyć
Wysoka jakość podobno powinna się bronić sama, czasem jednak warto promować własne usługi. Dla biura rachunkowego najważniejszym źródłem nowych zleceń są polecenia ze strony zadowolonych z obsługi aktualnych klientów. Potwierdzają to różnego rodzaju badania. Także sami księgowi przyznają, że większość zleceń uzyskują dzięki rekomendacjom. Czasem warto jednak też pomyśleć o obecności w mediach społecznościowych.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia