Jak poczucie wartości pracowników i przełożonych kształtuje sukces biura rachunkowego?
Firma, w której pracownicy wykazują wysoki poziom świadomości, samoakceptacji, akceptacji innych, odpowiedzialności za siebie, asertywności (oraz szacunku dla asertywności innych), celowości i osobistej prawości, tworzy zespół o niezwykłej sile.
- Data: 07.07.2024
Pokonaj stres. Proste sposoby na uniknięcie wypalenia zawodowego!
Wypalenie zawodowe w obecnych czasach zdarza się coraz częściej. Zazwyczaj zaczyna się od tego, że co dnia czujesz się coraz bardziej zmęczony i zniecierpliwiony, nie tylko wobec obowiązków zawodowych, ale też rodziny. Niestety często gdy wewnętrzny głos nawołuje do odpoczynku, ambicja skłania do wytężonej pracy. Gdy go nie posłuchamy, nadchodzi moment, gdy ciało odmawia posłuszeństwa. Słuchajmy więc sygnałów swojego ciała i dawajmy sobie czas na wypoczynek i relaks.
- Data: 08.05.2024
Czy dopuszczalny jest zastaw na dokumentacji księgowej klienta
Prowadzenie biura rachunkowego – jak każdego innego rodzaju działalności gospodarczej – związane jest z ryzykiem. Konieczność opłacania należności publiczno-prawnych (podatków, składek ZUS) dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Jednak całkowity brak płatności za wystawione faktury nie bywa udziałem każdego prowadzącego działalność gospodarczą. Opóźnienia zdarzają się, natomiast całkowity brak płatności za świadczenie jest patologią gospodarki.
- Data: 11.03.2024
Definiowanie i skuteczna realizacja celów biznesowych biura rachunkowego. Ważne wskazówki
W dzisiejszym środowisku biznesowym właściciele biur rachunkowych borykają się z szeregiem wyzwań, które wymagają strategicznego podejścia do zarządzania. Konkurencja, zmiany regulacyjne oraz rozwijające się technologie sprawiają, że stawianie celów staje się kluczowym elementem sukcesu. Właściciele biur rachunkowych muszą nie tylko efektywnie obsługiwać klientów, ale także planować rozwój swojej firmy.
- Data: 08.02.2024
Zrozumieć, Słuchać, Działać. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym
W świecie biznesu umiejętność komunikacji ma bezpośredni wpływ na budowanie trwałych relacji. Stanowi nie tylko sztukę, ale przede wszystkim kluczową kompetencję, będącą fundamentem sukcesu przedsiębiorstwa. Solidne relacje z partnerami biznesowymi, klientami i współpracownikami sprzyjają nie tylko efektywnej współpracy, lecz także mają istotny wpływ na stabilny rozwój firmy.
- Data: 10.12.2023