Dwa główne powody sceptycznego podejścia do marketingu to nierealne oczekiwania lub niezrozumienie jego istoty. W tym artykule skupimy się na tym, jaka jest prawdziwa rola marketingu i dlaczego właściciele biur rachunkowych bywają rozczarowani jego efektami.
Dwa główne powody sceptycznego podejścia do marketingu to nierealne oczekiwania lub niezrozumienie jego istoty. W tym artykule skupimy się na tym, jaka jest prawdziwa rola marketingu i dlaczego właściciele biur rachunkowych bywają rozczarowani jego efektami.
Chociaż to obraz, a nie treść, jest królem reklamy, to mimo wszystko słowa są potężnym instrumentem komunikacji marketingowej. Nie trzeba być zawodowym copywriterem, aby pisać przekonujące i wartościowe teksty promujące biuro rachunkowe.
Przełom roku to czas, kiedy przedsiębiorcy najczęściej rozważają zmianę biura rachunkowego. Jest to więc zarazem najlepszy moment na zintensyfikowanie działań marketingowych przez te biura, którym zależy na pozyskaniu nowych klientów.
Mówi się, że nic tak nie zabija produktu lub usługi jak dobra reklama. To z pozoru paradoksalne stwierdzenie odnosi się niestety również do biur rachunkowych, które inwestując w aktywną promocję, zapominają o fundamentalnej zasadzie: najpierw doskonała usługa, a dopiero potem promocja.
Klient: bez niego nasze biuro rachunkowe nie ma racji bytu. Robimy wszystko by wyjść naprzeciw jego potrzebom i oczekiwaniom. Bywa trudny i nielojalny, ale częściej towarzyszymy jego firmie od momentu powstania i dobre relacje z naszym biurem trwają wiele lat.
Udział w targach to jeden ze sposobów na bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. To także doskonała okazja do budowania rozpoznawalności biura i świetna sposobność do zapoznania się z ofertą konkurencji. Ponieważ sezon targowy w pełni, piszemy o tym, dlaczego warto zaprezentować się podczas tego typu wydarzeń i jak się do nich przygotować, by stanowiły skuteczny instrument promocji biura.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]