Biuro rachunkowe na targach. Dowiedz się, jak się skutecznie wypromować
Udział w targach to jeden ze sposobów na bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. To także doskonała okazja do budowania rozpoznawalności biura i świetna sposobność do zapoznania się z ofertą konkurencji. Ponieważ sezon targowy w pełni, piszemy o tym, dlaczego warto zaprezentować się podczas tego typu wydarzeń i jak się do nich przygotować, by stanowiły skuteczny instrument promocji biura.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia