W połowie grudnia zamknięte zostały m.in. kluby, dyskoteki, a także inne miejsca oferujące rozrywkę i rekreację w pomieszczeniach zamkniętych. Podmioty te otrzymają wsparcie w formie jednorazowych dotacji do 5 tys. zł.
Spółka z o.o., ze względu na pandemię koronawirusa zmuszona była zawiesić działalność gospodarczą. Majątek firmy składa się m. in. z samochodów, które stanowią własność oraz leasingowanych. Czy w okresie zawieszenia działalności możemy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów odpisy amortyzacyjne i opłaty leasingowe?
Przy tak szybko postępującej pandemii każda firma powinna być gotowa na objawy zarażenia koronawirusem wśród pracowników lub potwierdzenie jego obecności testem. Co w takim przypadku powinien zrobić pracodawca? Nasz ekspert prezentuje instrukcji działania.
Przy tak szybko postępującej pandemii każda firma powinna być gotowa na objawy zarażenia koronawirusem wśród pracowników lub potwierdzenie jego obecności testem. Co w takim przypadku powinien zrobić pracodawca? Nasz ekspert prezentuje instrukcji działania.
Zaburzenia łańcuchów dostaw, ograniczenia w przemieszczaniu się osób, zakazy obrotu określonymi towarami, zatory płatnicze czy wreszcie kwarantanna lub absencja pracowników – to nadzwyczajne okoliczności, które powodują, że realizacja zobowiązań wynikających z umów może być bardzo utrudniona lub wręcz niemożliwa. Z jakich rozwiązań przedsiębiorca może skorzystać?
Obecna sytuacja spowodowana COVID-19 postawiła w trudnej sytuacji większość polskich przedsiębiorców, którzy muszą się zmagać z brakiem klientów, absencją pracowników, przerwaniem łańcuchów dostaw, czy z ustawowymi ograniczeniami w zakresie wykonywania określonych rodzajów działalności. Pomimo tego, że rząd wdrożył pakiet pomocowych rozwiązań prawnych i finansowych w postaci tzw. Tarczy Antykryzysowej, to jednak wiele firm zdecydowało się na alternatywne rozwiązania mające pomóc im przetrwać ten ciężki czas, względnie rozważa ich zastosowanie. Jednym z nich jest czasowe zawieszenie działalności gospodarczej.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]