Upewnij się co z amortyzacją, w przypadku zawieszenia biznesu z powodu COVID-19
Spółka z o.o., ze względu na pandemię koronawirusa zmuszona była zawiesić działalność gospodarczą. Majątek firmy składa się m. in. z samochodów, które stanowią własność oraz leasingowanych. Czy w okresie zawieszenia działalności możemy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów odpisy amortyzacyjne i opłaty leasingowe?
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia