Podatnicy świadczący usługi o charakterze niematerialnym zastanawiają się, czy są zmuszeni do weryfikacji sprzedawanych usług pod kątem ich przynależności do jednej z trzynastu grup towarowo-usługowych. Analiza kodów GTU wykazuje, że w sytuacji, gdy podatnik świadczy usługi o charakterze niematerialnym, takie jak: doradcze, księgowe, prawne, zarządcze, szkoleniowe, marketingowe, firm centralnych, reklamowe, badania rynku i opinii publicznej, w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych – jest zobowiązany do oznaczenia tych usług kodem GTU_12 w prowadzonej ewidencji w nowym JPK–VAT.
Podatnicy świadczący usługi o charakterze niematerialnym zastanawiają się, czy są zmuszeni do weryfikacji sprzedawanych usług pod kątem ich przynależności do jednej z trzynastu grup towarowo-usługowych. Analiza kodów GTU wykazuje, że w sytuacji, gdy podatnik świadczy usługi o charakterze niematerialnym, takie jak: doradcze, księgowe, prawne, zarządcze, szkoleniowe, marketingowe, firm centralnych, reklamowe, badania rynku i opinii publicznej, w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych – jest zobowiązany do oznaczenia tych usług kodem GTU_12 w prowadzonej ewidencji w nowym JPK–VAT.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]