Odroczenie terminu płatności zasadniczo nie ma wpływu na VAT. Jednak brak płatności może być podstawą do zastosowania ulgi na złe długi lub konieczności dokonania automatycznej korekty odliczenia w przypadku braku zapłaty.
Dwa podmioty powiązane (jednoosobowa działalność gospodarcza i sp. z o.o.). wystawiają między sobą faktury. Mija 90 dni po terminie płatności, potem przedłużają termin płatności, aby nie było tzw. ulgi na złe długi. Czy te podmioty mogą sporządzić aneks do umowy pomiędzy sobą, aby wydłużyć ten termin np. o kolejne 180 dni?
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]