Pracownik biura popełnił błąd rachunkowy w wyniku czego podatnikowi wypłacono należne odsetki od zobowiązania podatkowego (w VAT i PIT). Biuro otrzymało odszkodowanie z tytułu zawartej polisy OC biura rachunkowego w wysokości 6.600 zł i taką samą kwotę wypłaciło klientowi biura, który tę samą kwotę wpłacił do urzędu skarbowego jako odsetki od zaległości podatkowych. Pytanie dotyczy biura, czy wypłacone odszkodowanie należy potraktować jako przychód podatkowy? Czy wypłacone klientowi odsetki można ująć jako koszty podatkowe?
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]