Fundacja organizuje wyjazd pielgrzymkowo-turystyczny zagraniczny. W statucie jest zapis, że Fundacja może prowadzić działalność gospodarczą w zakresie PKD 79.12.Z. W związku z organizowanym wyjazdem fundacja będzie dokonywać zapłaty firmie transportowej za przejazd uczestników, firmie ubezpieczeniowej tytułem kosztów ubezpieczenia uczestników oraz za badania na Covid-19 uczestników. Koszty przejazdu, ubezpieczenia oraz badań lekarskich będą ponosić uczestnicy. Uczestnicy wyjazdu będą dokonywać wpłat gotówkowych do kasy fundacji. W tym przypadku fundacja powinna dokumentować pobranie kwot na pielgrzymkę za pomocą paragonów fiskalnych a organizacja pielgrzymki (jako usługa turystyczna) powinna być opodatkowana w systemie VAT marża. W jaki sposób należy dokonać rozliczenia opodatkowania VAT marża i jakie dokumenty fundacja powinna wystawić?
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]