Nasza firma posiada polisę ubezpieczeniową firmy OC przedsiębiorstwa, z której to nasz klient otrzymał odszkodowanie za uszkodzenie szyby jego pojazdu podczas pobytu na terenie naszej firmy (nasz pracownik kosił trawę i kamień uderzył w szybę auta klienta, który przyjechał umyć auto na naszej myjni samoobsługowej). Ubezpieczyciel uznał szkodę, klient zamówił szybę w salonie (faktura była wystawiona na poszkodowanego), ubezpieczyciel zapłacił część odszkodowania a kwotę 1.000 zł mamy zapłacić jako franszyzę redukcyjną. Nie otrzymaliśmy żadnych informacji od ubezpieczyciela o przyznanym odszkodowaniu, po roku dowiedzieliśmy się, że zalegamy klientowi 1.000 zł. Zapłaciliśmy klientowi w tym roku ww. kwotę, zdarzenie miało miejsce w 2019 r. Jak należy potraktować zapłacone przez ubezpieczyciela odszkodowanie, naszą zapłatę franszyzy redukcyjnej (czy to jest przychód dla naszej firmy) a co z kosztami podatkowymi.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]