Jak pozyskiwać nowych klientów? Trzy kroki do podpisania umowy

Autor: Joanna Polańska Solarz

Dodano: 10 września 2020
Sprzedaż usług biura rachunkowego to kilkuetapowy proces. Pierwszy krok to przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta (budowanie świadomości). Następnie biuro zabiega o zainteresowanie jego ofertą, potem stara się przekonać do współpracy i wreszcie następuje sprzedaż usługi, czyli podpisanie umowy. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.

Sprzedaż usług biura rachunkowego to kilkuetapowy proces. Pierwszy krok to przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta (budowanie świadomości). Następnie biuro zabiega o zainteresowanie jego ofertą, potem stara się przekonać do współpracy i wreszcie następuje sprzedaż usługi, czyli podpisanie umowy. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Joanna Polańska Solarz

autorka specjalizuje się w promocji biur rachunkowych i kancelarii podatkowych
Słowa kluczowe:
umowa