Jak dostosować zatrudnienie do działalności obejmującej 12 godzinny serwis?

Magdalena Skalska

Autor: Magdalena Skalska

Dodano: 2 kwietnia 2024
11
Pytanie: Nasza firma potrzebuje zatrudnić w ramach umowy o pracę osoby sprzątające i jednocześnie pełniące dyżury w trzech budynkach, po 12 godzin przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli. Proszę o poradę w jaki sposób zorganizować taką pracę, aby było to zgodne z przepisami.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Magdalena Skalska

Autor: Magdalena Skalska

Specjalista podatkowy