Płynność finansową klienta można legalnie wspomóc rozwiązaniami podatkowymi, z których zapewne część trzeba raportować w schemacie podatkowym, jednak warto rozważyć ich zastosowanie szczególnie w trudnej sytuacji większości przedsiębiorstw w związku z pandemią.
Płynność finansową klienta można legalnie wspomóc rozwiązaniami podatkowymi, z których zapewne część trzeba raportować w schemacie podatkowym, jednak warto rozważyć ich zastosowanie szczególnie w trudnej sytuacji większości przedsiębiorstw w związku z pandemią.
Płynność finansową klienta można legalnie wspomóc rozwiązaniami podatkowymi, z których zapewne część trzeba raportować w schemacie podatkowym, jednak warto rozważyć ich zastosowanie szczególnie w trudnej sytuacji większości przedsiębiorstw w związku z pandemią.
Decyzje dotyczące prowadzenia polityki finansowej firmy powinny być skrupulatnie przemyślane, gdyż każdy błąd może kosztować utratę płynności finansowej. Właśnie dlatego biuro rachunkowe powinno starać się eliminować takie zagrożenia dla klienta, czyli w miarę szybko informować go o ryzyku utraty płynności i ewentualnych działaniach, które można podjąć.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa
Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10
Email: [email protected]
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]