Dwa poziomy komunikacji biura rachunkowego czyli o tym, jak się wyróżnić spośród konkurencji
Biuro rachunkowe starając się o nowe zlecenia może posłużyć się dwoma rodzajami argumentów. Pierwsza grupa, to te cechy usług i atrybuty zawodu, na które może powołać się każdy licencjonowany księgowy. Prawdziwym wyzwaniem jest sformułowanie i zaprezentowanie potencjalnym klientom unikalnych cech i korzyści jakie niesienie tylko współpraca z naszym biurem.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia