Dwa poziomy komunikacji biura rachunkowego czyli o tym, jak się wyróżnić spośród konkurencji

Dodano: 25 czerwca 2017
Biuro rachunkowe starając się o nowe zlecenia może posłużyć się dwoma rodzajami argumentów. Pierwsza grupa, to te cechy usług i atrybuty zawodu, na które może powołać się każdy licencjonowany księgowy. Prawdziwym wyzwaniem jest sformułowanie i zaprezentowanie potencjalnym klientom unikalnych cech i korzyści jakie niesienie tylko współpraca z naszym biurem.

Biuro rachunkowe starając się o nowe zlecenia może posłużyć się dwoma rodzajami argumentów. Pierwsza grupa, to te cechy usług i atrybuty zawodu, na które może powołać się każdy licencjonowany księgowy. Prawdziwym wyzwaniem jest sformułowanie i zaprezentowanie potencjalnym klientom unikalnych cech i korzyści jakie niesienie tylko współpraca z naszym biurem.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła