Marketingowa szkoła uwodzenia. Podaj klientowi powody dla którego powinien wybrać Twoje biuro
Wielu osobom promocja kojarzy się wyłącznie z reklamą: w gazetach, telewizji, na banerach w Internecie, w e-mailingu czy za pośrednictwem telemarketingu. Tymczasem jest jeszcze inny, nienatarczywy sposób, aby dotrzeć do klienta – promocja działa bowiem najlepiej wtedy, gdy coś pokazuje, a nie narzuca.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia