Moja firma to ja. Jak zrobić dobre wrażenie na kliencie
Wiele biur księgowych to firmy jednoosobowe lub takie, w których za kontakty z klientem odpowiada tylko właściciel. Na nim oparty jest wizerunek biura. Warto więc w przemyślany i świadomy sposób kształtować ten obraz, czyniąc z niego niematerialną, ale niezwykle cenną z biznesowego punktu widzenia wartość.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia