Akcja „Edukacja”, czyli 3 sposoby na dzielenie się wiedzą z klientami

Dodano: 17 listopada 2019
Dla większości przedsiębiorców księgowość jawi się jako „wiedza tajemna” i dlatego decydują się na współpracę z biurem rachunkowym. Warto się jednak dzielić tą wiedzą z klientami, bo jest to korzystne dla obu stron!

Dla większości przedsiębiorców księgowość jawi się jako „wiedza tajemna” i dlatego decydują się na współpracę z biurem rachunkowym. Warto się jednak dzielić tą wiedzą z klientami, bo jest to korzystne dla obu stron!

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
jakość edukacji