Twój klient zawiesił działalność? Sprawdź, czy możesz rozliczyć wydatki na remont
Pytanie:
Nasz klient ponosi koszty na remont wynajętego lokalu w momencie zawieszenia działalności. Czy może je rozliczyć po wznowieniu działalności? Działalność zostanie wkrótce wznowiona. Czy wtedy można rozliczyć faktury? Czy faktury związane z remontem obcego lokalu (malowanie, gruntowanie, kładzenie paneli), stanowią od razu koszty? Ponadto w tym okresie klient chcę zakupić sprzęt typu drukarki, komputery wszystko poniżej 3,5 tys. zł. Jak to zaksięgować w KPiR i rozliczyć VAT?
Pytanie:
Nasz klient ponosi koszty na remont wynajętego lokalu w momencie zawieszenia działalności. Czy może je rozliczyć po wznowieniu działalności? Działalność zostanie wkrótce wznowiona. Czy wtedy można rozliczyć faktury? Czy faktury związane z remontem obcego lokalu (malowanie, gruntowanie, kładzenie paneli), stanowią od razu koszty? Ponadto w tym okresie klient chcę zakupić sprzęt typu drukarki, komputery wszystko poniżej 3,5 tys. zł. Jak to zaksięgować w KPiR i rozliczyć VAT?
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »