Czy faktura korekta musi zawierać adres nabywcy?
Podatnik posiada automaty do wystawiania faktur. Klienci po wpisaniu odpowiednich danych do automatu otrzymują faktury. Czasami klienci wpisują tylko imię i nazwisko bez wpisania adresu. Klient chciał poprawić dane, ale z powodu awarii sprzętu było to niemożliwe. Klient prosi teraz o fakturę korektę i zwrot środków. Czy jest to błąd, jeśli faktura korekta zawiera tylko imię i nazwisko, tak jak pierwotna? Czy należy poprosić klienta o adres, aby faktura zawierała poprawne dane?
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia