Umowa biura rachunkowego z klientem. Jak dobrze ułożyć relacje z uwzględnieniem KSeF
Sprawdź jakie zmiany w umowach z klientem powinno w związku z wdrażaniem KSeF wprowadzić biuro rachunkowe. Poznaj obszary wymagające szczególnej uwagi, którymi jest: obieg dokumentów, odpowiedzialność biura w przypadku opóźnień, zakres działań biura w kontekście wystawiania faktur w imieniu klienta, uprawnienia dla biura w zakresie działań w KSeF, akceptacja faktur znajdujących się w KSeF przez klienta.
Z materiału wideo dowiesz się również:
- W jakiej formie najlepiej zawrzeć umowę z klientem?
- Co to jest "forma dokumentowa"?
- Jakie są zagrożenia przy ustnym zawieraniu umów?
- Jaki wpływ na odpowiedzialność biura ma fakt czy klienta można uznać za konsumenta?
- Co to są klauzule abuzywne?
- Kiedy klient ma prawo odstąpienia od umowy?
- Jak bezproblemowo dokonać zmiany umowy?