Biuro rachunkowe na LinkedIn
Wśród portali społecznościowych w Polsce coraz większą popularność zyskuje LinkedIn. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama, ma on typowo profesjonalny charakter: służy przede wszystkim do nawiązywania kontaktów biznesowych. Właściciele biur rachunkowych powinni wziąć pod uwagę posiadanie tam nie tylko profilu prywatnego, ale także firmowego.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia