Letnie miesiące dla wielu przedsiębiorców oznaczają dodatkowe zyski związane ze wzmożoną działalnością. Dla tych, którzy zajmują się sprzedażą i dystrybucją produktów spożywczych mogą oznaczać nieprzewidziane straty związane z krótkimi terminami przydatności do spożycia takich towarów. Sprawdź, pod jakimi warunkami związane z tym straty można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.