Rozliczenie straty. Poznaj wskazówki dotyczące sprzedawców i dystrybutorów produktów spożywczych

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Dodano: 12 czerwca 2024
4(3)
Letnie miesiące dla wielu przedsiębiorców oznaczają dodatkowe zyski związane ze wzmożoną działalnością. Dla tych, którzy zajmują się sprzedażą i dystrybucją produktów spożywczych mogą oznaczać nieprzewidziane straty związane z krótkimi terminami przydatności do spożycia takich towarów. Sprawdź, pod jakimi warunkami związane z tym straty można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.