Jak wypełnić wniosek o zasiłek pogrzebowy? Sprawdź na co zwrócić uwagę

Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Dodano: 21 lipca 2017
Zasiłek pogrzebowy to świadczenie wypłacane przez ZUS osobom, które poniosły koszty pogrzebu m.in. ubezpieczonego, emeryta lub rencisty albo członka jego rodziny. Zwykle zasiłek kojarzymy ze świadczeniem dla osoby fizycznej, ale zdarza się, że biuro rachunkowe występuje o to świadczenie w imieniu klienta, którym może być m.in. zakład pracy partycypujący w kosztach pochówku.

Zasiłek pogrzebowy to świadczenie wypłacane przez ZUS osobom, które poniosły koszty pogrzebu m.in. ubezpieczonego, emeryta lub rencisty albo członka jego rodziny. Zwykle zasiłek kojarzymy ze świadczeniem dla osoby fizycznej, ale zdarza się, że biuro rachunkowe występuje o to świadczenie w imieniu klienta, którym może być m.in. zakład pracy partycypujący w kosztach pochówku.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Trzpioła

Autor: Katarzyna Trzpioła

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.