Umowy z konsumentami. Na co powinno zwracać uwagę biuro, aby nie naruszyć prawa konsumenckiego
Biura rachunkowe zasadniczo zajmują się obsługą podmiotów profesjonalnych, w ramach których istnieje dość szeroka swoboda kształtowania umów. Nie można jednakże zakładać, iż klientem biura będą jedynie przedsiębiorcy. Zwykłe osoby fizyczne, a więc konsumenci, coraz częściej korzystają z usług biur rachunkowych i to nie tylko dla potrzeb rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych. Warto zatem wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby nie naruszyć uprzywilejowanej pozycji prawnej, w jakiej znajduje się konsument w relacji z przedsiębiorcą – biurem rachunkowym.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia