Twój klient chce przesunąć lub odwołać urlop pracownika. Zapoznaj go z konsekwencjami takich działań
Urlopy w firmie powinny być udzielane zgodnie z planem urlopów. Zgodnie z Kodeksem pracy plan ten ustala pracodawca, biorąc pod uwagę wnioski pracowników oraz konieczność zapewnienia normalnego toku pracy (art. 163 § 1 kp). Czasem jednak Twój klient może być zmuszony odwołać lub przełożyć czas w którym pracownik zaplanował wypoczynek. I co wtedy?
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia