Frontem do klienta – czyli prokonsumencki model sprzedaży
Jest takie znane sformułowanie „klient nasz pan”, a z drugiej strony mamy pojęcie „petent”. Żadne z tych określeń nie definiuje we właściwy sposób relacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientem. Najlepszy model to relacja partnerska realizowana w ramach prokonsumenckiego modelu sprzedaży.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia