Trudna droga. Od tożsamości do silnej marki biura rachunkowego

Dodano: 11 grudnia 2017
Najskuteczniejszy sposób na promocję biura rachunkowego to odkrycie i zdefiniowanie niepowtarzalnego profilu firmy i konsekwentne, długofalowe komunikowanie się z otoczeniem, czyli stwarzanie potencjalnym klientom jak najwięcej okazji do zetknięcia się z informacją o biurze i jego ofercie. W ten sposób budujemy silną i rozpoznawalną markę. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.

Najskuteczniejszy sposób na promocję biura rachunkowego to odkrycie i zdefiniowanie niepowtarzalnego profilu firmy i konsekwentne, długofalowe komunikowanie się z otoczeniem, czyli stwarzanie potencjalnym klientom jak najwięcej okazji do zetknięcia się z informacją o biurze i jego ofercie. W ten sposób budujemy silną i rozpoznawalną markę. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
biuro rachunkowe