Trudna droga. Od tożsamości do silnej marki biura rachunkowego
Najskuteczniejszy sposób na promocję biura rachunkowego to odkrycie i zdefiniowanie niepowtarzalnego profilu firmy i konsekwentne, długofalowe komunikowanie się z otoczeniem, czyli stwarzanie potencjalnym klientom jak najwięcej okazji do zetknięcia się z informacją o biurze i jego ofercie. W ten sposób budujemy silną i rozpoznawalną markę. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.
Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.
To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:
- Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
- Magazyn papierowy i elektroniczny
- Indywidualne konsultacje z ekspertami
- Osobistego Opiekuna
- Codzienne newslettery
- Materiały „na życzenie”
- E-booki, zestawienia, narzędzia